Powered By Blogger

Wednesday, July 15, 2009

X PATUT!!!

aku mnganggp kekalahan BN di manik urai tdk la seteruk tamparan yg diterima PAS apabila majoriti undi kekalahan BN yg sedikit menmpakkn perpecahan pendapat dn arus politik di kalangan ahli PAS sndri. dn undi rosak yg agk bnyk mmbuktikan dilema komuniti pengundi yg sdh mula mnmpakkn sikp dn pemikiran trbuka dlm menerima ideologi BN. malangnya sikp atas pgr dn tidk tegs dlm mmbuat keputusan mncacatkn undi. apapn semua tlh trjadi. diharap BN dpt merealisasikn impian memerintah Kelantan dlm PRU ke 13



tp yg aku trkilan ialah nasib 2 pu3 UMNO yg mnjdi mngsa kecetekan ilmu dn sikp amarah pnyokong pihak lawan. salah satu drpd mangsa trsebut merupakan naib kpu3 caw aku. ishishish... kesian maknya di rumah. dok risau smpai aku pn jd serba alah. apa taknya, si Wan Nor Azziela tu anak bongsu. dia injured kt pinggang manakala yg sorg lg tu pth gigi. fuhhhh dasyat penangan manik urai!


mmg lahabau siapa yg buat tu. yg x syoknya ada yg kata pemuda BN nk baling botol air dn batu ke arah pemuda PAS tp trsasar trkena pu3. ye ke?? btul ke?? aku xde msa tu, so aku pn xdpt nk sahih apa2. cuma apa yg aku nk tegaskn, jgn la brsikp kebudk2kn krn politik kita di arus menuju kematangan!! jgn tuduh- menuduh kalo xde bukti, jgn berselindung di sebalik ideologi agama yg korg putar- belitkn utk mnjatuhkn org lain!!!



p/s : ada ke sesaper nk mngaku trberak tgh jln??? hmmmm..... lu fkir la sndri.....

1 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

Kini giliran Bagan Pinang..












Berapa Juta Pelayar Internet Di Malaysia, Sehari, Sebulan Dan Setahun? Adakah Jumlahnya Semakin Menurun?
>>> Forum 1 Malaysia <<<

Post a Comment

RENCANA

REALITI !!!