Powered By Blogger

Tuesday, June 30, 2009

DRPD PRPADUAN KPD PRDEBATAN

"... Tidak ramai yang memakai “title” Mursyidul di dalam Negara ini. Sebelum ini hanya seorang ulama’ yang diberi gelaran Mursyid Di Raja iaitu Allahyarham Haji Abdul Rahman Merbok, tokoh ulama’ terkemuka di negeri Kedah DarulAman. Beliau terkenal sebagai tokoh ulama’ yang alim, waraq dan berhemah yang tinggi di kalangan rakyat biasa negeri Kedah sehingga diiktiraf sampai ke dalam Istana di Raja Kedah...."

"...Tiba-tiba hari ini politik negara digemparkan sekali lagi oleh Mursyidul Am kerana mencabar pula untuk berdebat dengan PM. Mursyidul Am dengan kealiman dan pengalamannya berusaha keras mengalih pandangan rakyat dari kelemahan dalaman partinya dengan membaling najis kepada UMNO pula...."

".... Mursyidul Am lebih rela bersekongkol dengan DAP yang dashyat menentang negara Islam (rujuk Karpal : over my dead body) untuk menentang perpaduan Melayu Islam UMNO..."

petikan selanjutnya di http://mummyrokiah.blogspot.com/


debat akn mnjdi platform kpd bngsa asing mntrtawakn kita seolah2 mnyksikn prtunjukn sarkas! cmner le idea ni leh keluar dr nik aziz?? hmmm....

0 comments:

Post a Comment

RENCANA

REALITI !!!